«Θεωρώ χαζό και ανώριμο να μιλάω για τα προσωπικά μου»

Η Αναστασία Δρακά αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή και... εξήγησε γιατί δεν θέλει να μιλάει για αυτήν.

Προσωπικά σε τι φάση σε πετυχαίνω;
Αν και δεν μου αρέσει να μιλώ για τα προσωπικά μου -το θεωρώ ανώριμο, χαζό να μιλά ο καθένας για τα προσωπικά του γενικά- παρόλα αυτά είμαι σε μια πολύ καλή φάση της ζωής μου, είμαι καλά και αυτό μου φτάνει και μου περισσεύει.

Γιατί το θεωρείς «ανώριμο» και «χαζό» να μιλά κανείς για τα προσωπικά του;
Δεν υπάρχει λόγος να μιλάς για αυτά. Το γεγονός ότι είσαι καλά, έχεις τη δουλειά σου και υπάρχουν εκεί έξω κάποιοι άνθρωποι που σε κάνουν να χαμογελάς, αρκεί πιστεύω.

Τι ονειρεύεσαι;
Ονειρεύομαι τη στιγμή που θα πετύχω όλα όσα έχω μέσα στο κεφάλι μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και έπειτα να δημιουργήσω και εγώ μια όμορφη οικογένεια όπως είναι η δική μου.
«Θεωρώ χαζό και ανώριμο να μιλάω για τα προσωπικά μου» «Θεωρώ χαζό και ανώριμο να μιλάω για τα προσωπικά μου» Reviewed by george b on 5:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.