«Πήγα στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και απαξίωσε και να μου μιλήσει»



















Ποια γνωστή ηθοποιός έκανε αυτή τη δήλωση;
Καλεσμένη στο ΦΜ Live ήταν το μεσημέρι της Τετάρτης 22 Ιουνίου η... Ισμήνη Καλέση, η οποία εξομολογήθηκε ένα περιστατικό, στο οποίο πήγε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και η παρουσιάστρια ούτε καν της μίλησε.
«Η μεν Κορομηλά, ήταν στον ΑΝΤ1 κι εγώ στο ξεκίνημά μου, και της λέω “ο άνθρωπος πρέπει να είναι καλός”, τώρα τι δεν καταλαβαίνετε από αυτό που είπα; Και μου λέει “καλός ή κάλος;”. Παναγία μου… Και μετά πήγα πάλι στον ΑΝΤ1 να παρουσιάσω τη δουλειά μου σε ένα θέατρο και η Μενεγάκη δεν ήρθε καν. Μπήκε, με είδε και έστειλε έναν άλλον να μου πάρει συνέντευξη. Απαξίωσε και να μου μιλήσει, που ήταν αυτή η οικοδέσποινα», είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.

«Πήγα στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και απαξίωσε και να μου μιλήσει» «Πήγα στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και απαξίωσε και να μου μιλήσει» Reviewed by masha on 1:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.