Καθαριότητες με την ξαδερφη

undefined
Πρωινό Σαββάτου μετά από κάτι μέρες από την τελευταία φορά που είδα την ξαδέρφη μου. Πλέον ήμουν άνετος μαζί της, ήμουν μόνος στο σπίτι και την περίμενα να έρθει για να βοηθήσει σε κάποιες καθαριότητες στο σπίτι μας. Παράλληλα περίμενα κι ένα φίλο μου, όχι όμως αυτόν για τον οποίο είχα αναφερθεί στην τελευταία μου ιστορία. Χτυπάει το κουδούνι, ανοίγω και τη βλέπω. Φόραγε ένα κοντό αέρινο λευκό σορτς και από πάνω ένα λευκό μπλουζάκι. Χάρηκα που την είδα τόσο αεράτη. Φιληθήκαμε στο μάγουλο κι εγώ έβαλα λίγο το χέρι μου στην μεσούλα της, κοντά στο μπούτι σχετικά. Ένοιωσα το βρακάκι που φόραγε από μέσα, μιας και το σορτς ήταν αρκετά λεπτό. Δεν έκανα παραπάνω κίνηση, ήθελα να είμαι διακριτικός και αυτό της άρεσε. Της λέω:

- Ωραία ρούχα φοράς!

Χαμογελάει και μου λέει…

- Να είμαι άνετα με τις δουλειές… και να πάρεις και λίγο μάτι εσύ.

- Θα έρθει και ένας φίλος σε λίγο

- Πονηρούλη… είπες στο φίλο σου να έρθει επειδή ήξερες ότι θα έρθω;

- Όχι, δεν είναι εκείνο το παιδί

- Βρε το είπες και αλλού αυτό που έγινε μεταξύ μας;

- Όχι δεν έχω πει τίποτα σε κανέναν

- Α εντάξει τότε, αλλά πρέπει να είμαι προσεκτική γιατί το σορτς είναι κοντό, το φόρεσα για σένα

- Όχι, δεν πειράζει, να είσαι άνετα!

- Βρε θα ανάψει ο φίλος σου έτσι!
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...
loading...
Μετ. σε ιστότ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...
Καθαριότητες με την ξαδερφη Καθαριότητες με την ξαδερφη Reviewed by masha on 10:47 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.