Αληθινή εξομολόγηση: Το Δεσποινάκι δεν ήθελε από πίσω – «Ήπιε λίγο παραπάνω και μου άνοιξε το φερμουάρ»

zeygariflirt-696x365
Με λένε Γιάννη και είμαι 18, τρίτη Λυκείου φέτος. Είμαι γύρω στο 1,80 και είμαι εμφανισιμος λενε… Κανω αρκετη γυμναστικη. Νταξει, δεν ειμαι και κανας μποντιμπιλντερας, αλλα βλεπομαι.
Στο γυμναστήριο που πηγαίνω λοιπόν, συναντάω μια μέρα μια συμμαθήτρια μου, που κάνουμε πολύ παρέα από την 1η λυκείου και έχουμε μεγάλη οικειότητα μεταξύ μας. Παρ’οτι δεν έχουμε κάνει ποτέ τίποτα (φάση και τέτοια), πάντα πλανάται μεταξύ μας κάτι σαν μια ερωτική υπόνοια…
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...
loading...
Eπίσκ. σε ιστοτ. 
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...
Αληθινή εξομολόγηση: Το Δεσποινάκι δεν ήθελε από πίσω – «Ήπιε λίγο παραπάνω και μου άνοιξε το φερμουάρ» Αληθινή εξομολόγηση: Το Δεσποινάκι δεν ήθελε από πίσω – «Ήπιε λίγο παραπάνω και μου άνοιξε το φερμουάρ» Reviewed by masha on 9:02 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.